Ericson Laboratoir

MESO-VIT

Kuracja rewitalizująca - alternatywa dla mezoterapii.

REGENERACJA, OCHRONA, ROZJAŚNIANIE.

Wśród zabiegów medycyny estetycznej wykonywanych w Klinice Urody Maestria znajdziecie opracowany przez Ericson Laboratoire zabieg Meso-Vit. Jest on świetną alternatywą dla mezoterapii oraz może stanowić jej uzupełnienie. Ponadto Meso-Vit regenerując, rozjaśniając i chroniąc skórę, stanowi dla niej doskonały koktajl witaminowy.

Zabieg Meso-Vit wspierany jest przez dwa urządzenia znacznie poprawiające wnikanie składników aktywnych w głąb skóry. Pierwszym z nich jest Micro-Pick z rotacyjnymi mikroigłami, który stymuluje syntezę kolagenu i elastyny, drugim Skinjector poprawiający wnikanie serum, fluidu oraz kremu dzięki plastikowym igłom, które wibrując, stymulują mikrokrążenie.

ENZIMACID

Alternatywa dla peelingu medycznego.

Wykonywany w naszym salonie kosmetycznym nowoczesny peeling Enzimacid to zabieg
o kompleksowym działaniu, pozwalający znacznie poprawić stan skóry. Dzięki mechanicznemu działaniu natychmiastowo usuwa martwe komórki naskórka. Działanie chemiczne widoczne wygładza i rozświetla cerę. Działanie biologiczne długotrwale pobudza proces odnowy tkanek.

Będący zewnętrzną warstwą skóry, naskórek pełni jej funkcję ochronną. Widoczna gołym okiem warstwa rogowa skóry, jest tylko małą częścią jej wielowarstwowej struktury. Do tej warstwy komórki wędrują podczas procesu keratynizacji (trwającego 4-6 tygodni). Proces odnowy naskórka wynika zatem z równowagi między utratą powierzchniowych komórek (kornecytów) i przybywaniem nowych komórek naskórka w procesie różnicowania.

FRESH-CAVIAR

Luksusowa pielęgnacja organicznym kawiorem.

Innym zabiegiem opracowanym przez Ericson Laboratoire, który znajdziecie w ofercie Kliniki Urody Maestria jest rewitalizacja skóry przy pomocy świeżych komórek kawioru. Fresh Caviar to jedyna w swoim rodzaju linia kosmetyków, wykorzystująca świeże komórki kawioru w celu intensywniej regeneracji skóry pozbawionej witalności. Świeże komórki kawioru zawarte w linii Fresh Caviar pełnią rolę odżywczego – bogatego w peptydy i podstawowe aminokwasy – koktajlu proteinowy. Kawior zawiera 20 występujących w organizmie aminokwasów, stanowiących elementy składowe protein, które z kolei są materiałem do budowy wszystkich komórek ciała. Jest on zatem źródłem najważniejszych składniki potrzebnych do zachowania młodości skóry. Zabieg ten jest alternatywą dla stosowanych dawniej w słynnej szwajcarskiej terapii komórkowej, wyciągów z placenty. Laboratoria badawcze Ericson Laboratoire opracowały formuły kosmetyków, pozbawione konserwantów chemicznych, dzięki czemu są one odpowiednie nawet dla najbardziej wrażliwej skóry. Produkty Fresh Caviar po za organicznym kawiorem zawierają bakteriostatyczny składnik pochodzenia roślinnego, który w naturalny sposób zwalcza namnażanie się bakterii, drożdży i grzybów, co chroni formułę kosmetyków.

FEMINITY

Zabieg zapobiegawczy anti - aging - ochrona urody i kobiecości.

Zabieg Feminity chroni młodość i urodę dzięki dwóm rodzajom działania, które mają na celu uzupełnić zaburzenia podstawowych mechanizmów, będących źródłem życia: przywraca równowagę hormonalną skóry, chroni komórki macierzyste, poprzez aktywowanie podstawowych dla ich życia protein.

To pierwszy zabieg zapobiegawczy anti-aging. Jest opracowany z myślą o kobietach między 25. i 45. rokiem życia, których skóra jest narażona na odwodnienie spowodowane cyklicznymi zmianami hormonalnymi.

HYDRA CLINIC

Koncentrat innowacji działający na naturalne mechanizmy nawilżenia skóry.

Hydra Clinic Ericson Laboratoire to intensywny zabieg o działaniu hydro-odżywczym. Stymuluje naturalne mechanizmy nawilżania skóry, wzmacnia i chroni płaszcz lipidowy, poprawia elastyczność, działa również przeciwzmarszczkowo dając efekt „nowej skóry”. Intensywność i skuteczność działania zabiegu Hydra Clinic oparta jest na działaniu czterech zaawansowanych biotechnologicznie składników aktywnych.